merve5561 bizimki de sesli gülüyor 😄😄 maşallah çok tatlılar aynen bizimki de hiç sevmiyor ypz üstü durmayı nasıl dönecek bilmiyorum 🤷♂️ 😅😅 bakalm bekliyoruz devamlı salya akıyor birde 4.ay aşısı sonrası ateş oldu dün yapıldı iki gündür biraz huzursuz inşallah geçer uzamadan