Mihrimahinannesi Hep doğum sonrası verilemeyen kiloları konuşuruz. Ama ben doğum sonrası müthiş bir iştahsızlık yaşamaya başladım. İki ayda 15 kilo verdim. Bu durum sütüme yansıyacak diye korkuyorum. Var mı benim gibi olan veya çözüm yolunda tavsiyeleri olan biri?