sapling EsraBozkurt sen içiyorsun galiba canım. Ben 4 aylıkken bir kaşık vermiştim 4 saat aralıksız uyumuştu üzülmüştüm sonra. Sen iç senden geçer
EsraBozkurt Semxe 1.haftadan itibaren kullanılır yazıyor ama yinede tereddüt ettim bakalım kullanan var mı
havos Canım kendim için almıştım humananın bir çayını çok şekerliydi bahsettiğin çay nasıldır bilemiyorum