-PembePanterMom oğlum şuan 3 aylık aynı durumdaydim sizinle gaz sancısından dolayı oyleler, 2,5 aylıkken tamamen bitti. Ben her gece ve sabah 5 gibi zeytinyağı ve vazelin sürüyordum poposuna rhatliyordu,karnına masaj yaptım, hergun yatmadan hep duş aldırdım.Rahatlamak için sürekli emmek istemeleri normal.