Bence bu hoş bi başlık olmamış. Her bebeğin kilosuu boyu farklıdır. Kaç kilo doğduğu gelişimi elbetteki önemli etkenler. Belkide bir çok anne okuyup kıyaslama yapıp üzülüyodur. Lütfen bu tür kıyaslamalara sebebiyet verecek başlıklar açıp yorumlar yapmayın arkadaşlar.