Biz de 4 ay 9 günlüğüz. Ben de bu aydan okuduklarım yüzünden korkuyordum ama sanırım korktuğun kadar varmış. Meme +mama şeklinde gidiyoruz biz. Emzirmek sıkıntı olmaya başladı. Çoğu zaman istemiyor emmek. Meme reddi mi yaşıyoruz bilmiyorum. Emzik emmiyordu ama şuan çok güzel emiyor sadece 2 gün verdim sonra baktım meme istemiyor hemen bıraktım. Bir de hangi zaman aralığında besliyorsunuz? Bana hep tam doymuyormuş gibi geliyor. Geçen ay 550 gr almış şuan 6200 kilosu. Az mı 🥺