Ggure 10 günlük bebeğim sarılık olduğu için meme ardından aptamil 1 numara mama veriyorum bugün birazcık sarı kustu herhangi bir huysuzluğu yok neden olabilir başına gelen var mi?
Sarikuzumalp Ggure acaba sütünüz kolostrum şeklinde gelmiş olabilir mi. Onu kusmuş olabilir. Hemen endişe etmeyin tekrarlarsa bir kaç defa o zaman gidin hastaneye. Bi sıkıntı olduğunu sanmıyorum ben
YldrmBytkn Ggure yani acillik olup olmadığını bilmiyorum ama ya acillikse? Neden bekleyesiniz ki gidin bence içiniz rahat eder en azından.
Sarikuzumalp Ggure merak etmeyin bence hiç endişe edilecek bir şey yok sapsarı değilmiş sonuçta. Tekrar tekrar olursa doktora sorarsınız. İnsan ilk zamanlar hep bi endişe içinde oluyo haklısınız ☺️