Mrb anneler . Bebegim 4 gun sonra 3 aylik olucak gaz problemimiz fazla yok cok sukur ama her aksam uyutmak icin turlu turlu seyler deniyorum sirtim zaten sanki ortadan ikiye ayrilicak hissi zonkluyor iri bi bebegim oldugu icin surekli kucak istiyor gun icinde 20 dk uyuyor yada uyumuyor anca saat 9 oldummu zorla uyutuyorum annemle altli ustlu oturuyorum bugun anneme biraktim iki saat bebegi rezene cayi vermis bir gaz cikardi alttan ustten rahatladi cocuk dedi normalde uyutmakla ugrastigim bebegim suanda ne ses cikarsa ciksin misil misil uyuyor anneme dedim rezene cayi rahatlattigi icin uyuyodur dedi doktorum zamaninda verebilirsin 30 cc kadar zarari olmaz tam tersi rahatlatir demisti ama ben yinede vermemistim icime sinmedigi icin sizce bundan sonra bende vermelimiyim yada veren anneler varmi