Melindam Tgbkzn öncelikle Geçmiş Olsun Kanama Çok Fazlamı? Birde Kaç Gün Oldu Sezeryan Olalı? Kanama Olan Yerde Herhangi Bir Sertlik Varmı? Genel Bir Sertlik Olur Ama Tek Bir Alanda Yoğun Bir Sertlik Varmı
MasalMomy Tgbkzn kanama olması normal değil kuzum intihap kapmış olabilir çok geçmeden doktoruna görün geçmiş olsun inşallah 🤲
Deletedmom388 Tgbkzn Morarmayı bilmiyorum ama kanama normal değildir bence mutlaka bir doktora gösterin
Melindam Tgbkzn Dikişin Atıldığı Yer Muhtemelen Kanamıştır Damla Şeklinde İse Sorun Değil Dikişleriniz Açık Galiba Muhtemelen Ters Bşr Hareket Yapmışsındır Ondan Olmuş olabilir. Doktorunuza Danışın. Dikişleriniz Daha Yeni
Seyma_52 Tgbkzn benim arkadaşım sizin anlattığınız gibi olmştu. Dinlenmediği ve iş yaptığı için doğumdan hemen sonra olduğunu söyledi doktoru. İstirahat verdi
Tgbkzn Seyma_52 bende gittim dün kontrole doktorum ordaki kılcal damarların kanama yaptığını korkmamam gerektiğini söyledi şükür bi sıkıntı yok :)