Merhaba herkese 🤗 16 aylık oğlum var . emzirdiğini için Şimdiye kadar 2 kez regl oldum .yavaştan ikinciyi düşünmeye başladık , ovülasyon testini denemeye karar verdim 🤗 regl bitince başlanıyormuş o testlere sanırım . Düzenli regl olmayanlar nasıl kullanıyor acaba 🤔 bilgisi olan yardımcı olursa çok memnun olurum 🤗🌸