Kizlar dogdugunda 36,5 idi persentilde 90 dı. Suan 3 ayligiz 41 persentilde 50 cikio ortalamaya gore normal evet ama bu fark sorun mu sizce suan memleketteyim doktorumuza yazdm geldiginizde bakariz dedi dahada icime kurt dustu 🤔 gerilemesinde bi sknti var mi