Deryadefne2020 Geçmiş olsun, ben onu 10 gün boyunca çektim. Size iki tane krem adı vereyim. Abim eczaneci benim onları karıştırıp kullanın. Oturabiliyorsanız sıcak suya oturun. Ben 10 gün boyunca 5-6 tane yastıklarla emziriyodum bebeğimi 😔 acillik olmuştum onun ağrısından iki üç parça olmuştu benimki