Elmasekerim15 Melisss123 benm kızımda 5 ay 6 günlük heleki uyutmaya calışırken sürekli ıkınma sesi çıkaryo diorum bogazı acımazmıki uyuturken çok yapıyo veya ilgilenmedgimizde kabızlık sorunumuz falan yok bizimde
bgmarik Melisss123 bizimkide yakında 5 aylık olacak o da öyle.Anlayamadım kabız değil hatta sulu bile yapıyo gazı da yok gün içinde pıt pıt atıyo gazları🤷🏼♀️
1prens1prensesannesii Melisss123 4.5 aylığız bizimki de öyle. Kabız değil ilgilenmediğimiz de yada birşeyi istemediğinde yapıyor genel de ve uyuyacağı zaman.
Deletedmom896 kutsaltiramisu Gece nerelerdesin gerçi bende erken yatıyorum artık ertesi güne enerji gerek 😍
kutsaltiramisu Deletedmom896 bebem uyumuyorrrr sabaha karşı 5-6 gibi uyuyor 1 haftadır 🤯 telefonu dahi elime alamıyorum ahh cok isterdim erken uyumak benim yerime de uyu 😀😀