Tatlimannem Kızlar bebegim 3 aylik onceden memede en az yarim.saat kalirdi bu on gundur 5 dakika emip bırakıyor kilo alimi azalır diye korkuyorum basina gelen var mi boyle bisey sizce 5 dakika emip doyuyor mudur…..
Deletedmom18 Tatlimannem buyuduyu icin artik daha cabuk yiye bilir Doymasa aglar birdeki benim bebek hic yarim saat bile emmiyo cabuk cabuk 5 dak 10 dak daha az ola bilir ya da cok kilosu iy cok sukur
Deletedmom_36 Tatlimannem buyudugu icin emis gucu artiyor😌simdiki 5 dk eski yarim saate denk gelir birde farindaligi arttigi icin etrafi izlemekten emmeyi kisa tutuyorlar🤗
tosbikannesiii Tatlimannem benimkide 1 hafta sonra 3 aylık olacsk az emiyor bence doyuyor ben takılmıyorum doyuyorlardır canım takılma ☺️ Doymasa talep ederler yine
GizemHazal Tatlimannem büyüdüğü için çabuk doyuruyor karnını zaten belli bi zaman sonra bebekler sütü 4 5 dk da emiyor sonrası az az geliyomuş yani devam ederse emme isteğinden kaynaklı
Amour Deletedmom18 slam canjm necesen ozel qurp acmisam sene bildim gelmeyib? Ozel tartişmalara bax bidene
Tatlimannem Deletedmom_36 bizde bide meme reddi gibi cnm agzina da almak istemiyor memeyi ağlayarak bırakıyor hem emmek istiyor hem istemiyor gibi
Arzuaydnkrks Biz de aynı durumdayız en fazla 10 dakika oyunlarla etrafa baka baka emiyor.😀doktor gayet normal dedi kilosunu etkilemez emme gücü hızlandı👍🏻
durummtpc 5 dk iyi gene biz 2 dk durursak şükür ediyoruz doyuyor geride almıyor ne kadar versemde kilo alımı cisli bezi falan iyi ama insan böyle uzun uzun cokur cokur emsin istiyor😀