Drkmmy bizde de uzayan sarılık varmış, 1 aylık kontrolünde bişey dememişti doktor 2 aylık kontrolünde dedi gövdesinde biraz sarılık kalmış diye👀 bizde de kusmak sıkıntı artık takıntı haline geldi her beslenmeden sonra aman hareket ettirmeyeyim biraz dik tutayım aman babası çok hareket ettirme falan fakat yine kusacağı varsa her halükarda kusuyor🤦🏼♀️ gündüz uykularımız elimde sallarken gözler gidiyor, ayağımda sallamaya alınca faltaşı oluyor😂 nadiren tutturuyoruz güzel uykuya dalıyor ama genelde hafif kestirip uyanıyor. Ve artık kucaktayken yüzü bize dönük durmak istemiyor pek, mızmızlanıyor, yüzünü dışa çevirip tutunca elini emerek çevreye bakınıyor. Keyfi yerindeyse de maaşallah gülücükler agulamalar o biçim💙