Busssss Doktor diğer ay nörolojşye gönderebilirim dedi. Var mı baş küçüklüğü yaşayan korkuyorum. Tehlikeli mi?
Damla1papatya Busssss benimde küçük dediler ama kafa 36. Haftaya uyumlu doğdu deyince normal dedi. Bir de ben hep kafa üstü yatırmıştım o yüzden de olabilir pek sorun etmedi doktor da bende
Damla1papatya Busssss benim bebeğim de 3 aylık yani doğdu.. 41. Haftada doğdu ama kafası 36. Haftaya uyumluydu şu an baş çevresi 39 cm küçük dedi doktor ama 36. Haftaya uyumluysa sorun yook dedi