MutluMommy canım istediğini ye iç bünyen ne kadar üretiyosa o maalesef, bende ısrarla emzirmeye çalıştım sütüm suluymuş bebek hiç doymamış o kadar çok ağlıyoduki doktora götürdük şekeri düşmüş bana çok kızdı bebeği öldürmeyemi çalışıyosunndiye mama vermeye başladım çocuk kendine geldi, sen yine emzirebildiğin kadar ver sütünü anne sütü her zaman yararlıdır ama mama takviyeside yap. Eğer meme vermeye devam edersen kaşıkla ver mamayı ama yorulurum dersen senin meme ucuna en yakın biberonu bul ve yavaş akışlı olsun. Canını sıkma günde 5-6 kere çiş en az 1 kakalı bez çıkıyorsa doyuyodur ama kakalı bezi kabız olduğu günlerde baz alma bazen 1 hafta kaka yapmadıklarıda oluyor. Mama seçimini doğru yap ben bütün mamaları denedim hepsi gaz+kabız yaptı bebelac en iyi gelen oldu deneme yanılma yöntemi yap bu süreçte herşey iyi olur zaten 5. ay sonuna doğru ek gıdaya geçecekler o zaman herşey daha kolay olur diye umuyorum bizim gibi sütü olmayan anneler için. Kendini üzme sütün konusundada süt almazsa mama yer ama doyar. Allah korusun bir hastalığın olabilirdi emziremeyebilirdin. Arkadaşımdan foşur foşur süt geliyodu kız ms hastasıydı ilaçlardan dolayı emziremedi mesela bu daha kötü bir psikoloji ama şimdi evladı çok sağlıklı. Yani demem o ki herkesin kısmeti biyere kadar, o çocuk mamaylada memeylede büyür sen canını sıkma doyduğunu anlarsın zaten önce meme ver hemen ardından 60cc hazırla duruma göre mamayı ölçüsünü +- ayarlarsın