mavisimmm20 Ada54 ben gelip almayı düşünüyorum ama o yüzden arifiyede oturuyorum 70e verseniz olmazmi
mavisimmm20 Ada54 yenisini alicaz zaten siz kaç aylıkken kullanmaya başladınız ki bir ay bile oturmadı diyorsunuz?