Melekkamer bebekler hastayken aşı yapılmıyor diye biliyorum. Onun dısında doktorlar ishalin kesilmesini onaylamıyor virüs vs varsa dıskı ile atılmalı. Bol bol sıvı vermelisiniz. Yayla corbası olabilir, muz, şeftali, patates, pirinç lapası ve ayran, kefir gibi şeyler işe yarar. Eğer doktorunuz onay verirse ben pediatrik reflor şase de veriyorum ( diş çıkartırken vs ishal olunca pişik de olmasın diye hemen bakteri desteği oluyor)çok geçmiş olsun, siz de bol bol sıvı kullanın, soda ayran iyi gelir