Merhaba arkadaslar, evimizin içi şu anda 25 derece. Bebeğim 2 aylık. Atlet +uzun kollu zıbın ve pamuklu gömlek tarzında bir şey var üstünde. Altında eşofman altı ve çorap. Bebeğimin vücut ısısı 35,5 çıkıyor. Siz neler giydiriyorsunuz? Bu havada daha da kalın giydirmem doğru gelmiyor ama üşüyor demek ki diyerek ayrıca müslin örtüsüne sardım, ısındı. Ama müslini de uyanınca atıcak üstünden… kafam çok karışık. Yardım lütfen🤗💜