Ecrinada ilk 6 ay dışarıda oldugum zamanlar haricinde evde ya yıkadım ya da pamuk ve su kullandım. 6. aydan sonra da ya yıkadım ya da ıslak mendil ile sildim. Islak mendil olarak içeriği degismeden önce uni baby kullanıyordum şimdi sleepy natural ama paketler cok cabuk kuruyor içlerinde. Azcık kaynamış ılıtılmış su ile ıslatıyorum.