[bilinmeyen] Ayy canım geçmiş olsun .gecende bende sabah uyandım bi baktım 38,5 . Hastaneye 1 saat uzağız direk sağlık ocağına koşturdum baktı felan felan. İlaç verdim ve dediğin gibi habire ıslak havlu koydum. Ki gece saat 4 de düştü . Ama ben öldüm öldüm bittim cok cok zormul yavrum yanıyordu 😔 cok korkunç birşey gerçekten Ateş 😞