İlk üç ay kullandım keçi sütlü bir mama ve diğer mamalara oranla yağlı biberonu daha yağlı oluyordu içeriği ben sma Aptamil bebelac ile karşılaştırdıgmda bir tık daha iyi yani vitamin mineral vs kısmı bizde gaz yapmadı fakat pahalı bir mama 400 gr 74 TL di yanlış hatırlamıyorsam 800 gr satılmıyor deneyebilirsniz ben üçüncü aydan sonra bıraktım