Oğlum 3 ay 17 günlük 2700 gram doğdu şimdiye kadar kilo alımı gayet iyiydi hatta fazlaydı ama ortalama 1 aydır kilo almıyor gazlı ve kolik mukuslu kakayla muayeneye gittik tahlilleri temiz geldi süt alerjisi dendi diyet yaptım ama yine nafile değişen bişey olmadı alerji testi de yapılmadı. Kayseriye götürdüm orda da çiş kaka tahlili ultrason falan yapıldı bişey çıkmadı alerji için kan tahlili verdik sonuç bekliyoruz. Bugünde deri üstünden test yapılsın bari çocuk kilo almıyor gazi hiç bitmiyor hep huzursuz uyumuyor diye doktora götürdüm ısrarla test yapmıyorlar 2700 doğan bir bebek 5 aylıkken 5 buçuk kilo olmalı kilosu iyi diyor tamam ama ortalama bi aydır 100 gram bile almamış diyorum iyi deyip duruyor ne yapacağımı şaşırdım bana akıl verin 🤦🏻♀️🤦🏻♀️