232323 5. Ayda takipi oldugunuz doktor ek gıdaya başşamamı söyledi.
Bu ay kabak, patates, havuç, semiz otu ve ıspanak verebilirsin sebzelerle dedi. İçine bulgur pirinç veya irmik koyup haşlıyorum. Delikli süzgeçten geçiriyorum. 1 çay bardağına 2 3 tatlı kaşığı zeytinyagı ekleyip çorba kıvamında veriyorum.
Bunun dışında şeftali, üzüm , karpuz, kavun, muz, elma, armut verebilirsin dedi. Bunları genelde emzikten veriyorum. Kendi kendine oyalanıyor.
Yogurt tattırıyorum ama sevemedi 🤦♀️