Arkadaslar oglum 2 aylık ve göbegi cok disinda doktora goturdum gobek fıtığı dedi zamanla geçer dedi ama gun geçtikçe sanki daha cok dışına çıkıyor gibi aranizda bu durumu yasayan varmi yada onerisi olan bana gibegi bozuk para ile kapatip sar dediler sizce geçirirmi bu yöntem.