Merhaba anneler 27 günlük bebeğim var 10 gün anne sütü aldı sadece meme reddi yaptı göğsümün ucu olmadığı İçin silikon uç aldık onuda istemedi sağıp verdim bir süre ama emmediği için sütüm çoğalmadı ve gitti gerek emmediği ve stres içinde olduğum İçin şimdi mama yiyor sma gazını çok güzel çıkarıyor sürekli osurarak atıyor gazını ama kaka yaparken bazen zorlanıyor ıkınıyor çok Dr sma mama konusunda birsey demedi ama aklıma takılıyor böyle yapması, önerileriniz varsa çok sevinirim