Test vermenizi tavsiye ederim 8 eylülde şiddetli baş ağrısı halsizlik ile 3 gün yerimden kalkamadı m, sonra baş ağrısı geçti üşüttüm galiba diyerek normal hayata devam ettim hiç bir şeyim yoktu çünkü, bir baktım ishal olmaya başladı o bitti koku kaybım oldu sonra 17 eylülde gittim test verdim sonuç pozitif 😔 15 aylık bebeğim var sözde sağlık bakanından gelecekler ilaç verecekler ama gelen giden yok şimdi iyim çok şükür koku almaya başladım sanırım iyileşiyorum