Ben kullaniyorum gerçekten gaz için iyi geldi tadı acı bende yemez diye korktum ama 2 aydır yiyor sadece geceleri veriyorum mamayı yedikten on onbeş dk sonra kakasını yapıyor hep
Yapısı öyle diğer mamalardan daha kıvamlı kaşığı silme koymanız gerekiyor sadece