gulumsee123 Arkadaşlar çalışan anneyim mecbur olarak ise döndüm . 3. Ayımıza giriş yaptık ve bebeğime emzik vermeyi düşünüyorum sizce ne yapmalıyım aynı durum da olan anneler var mıdır ?
asuuude Benim oğlumda 3 aylık ya artık beni emzik niyetine emiyor vallahi tutturamıyorum emziğide bi türlü