Merhabalar 🥳
İki haftadır mastitle uğraşıyorum. Şükür şimdi geçti. Bu süreçte emzirmeyle beraber bolca sağım yaptım ama antibiyotik kullanıyordum. Emzirmeye mani olmadığını söyledikleri için emzirdim ve sağdım.Sağdığım sütleri de dolaba koydum. Sorum şu ki ; Antibiyotik kullandığım süreçteki sütleri muhafaza etsem mi her ihtimale karşı yoksa bekletmeyim mi boş yere ?