serenittyyy eti çıkarın normal suda bekletin akşama kadar çözülür ben önce eti düdüklü de 15 dakika haşlıyorum sonra haşladığım suyu ayrı bir kaba alıyorum etleri soğanla kavurup salçasını koyuyorum göz kararı nohutuda sıcak suya 1 çay kaşığı karbonat atıp ıslatın akşama kadar şişer karbonat daha çabuk yumuşamasını sağlar nohutun sonra nohutları da atın kaba aldığım et suyundan ekliyorum yine düdüklü de 15 20 dakika pişirin afiyet olsun 🙂