Fatmatlas2106 Belimde 3 tane fıtık var emziriyorum yakı yapıştırsam sorun olur mu dayanabilecek gibi değil çok şiddetli ağrım var bilgisi olan kullanan var mı ?
Aselinannesii6 Fatmatlas2106 bi bilgim yok canım bende de var arada çok agriyo ama anca kas gevşetici sürebiliyorum üstte kalsın belki bilen olur
Fatmatlas2106 Aselinannesii6 kas gevşetici kullanılıyor mu ki emziriyorken , hamileyken kullanma demişti doktor sonrası için soramadım