Gamze006 Eskiden ateşli bebekleri buz gibi suyla yıkarlarmıs belki o mantıkla söylemiştir kayinvalideniz .Çünki ateski bebeği soğuk suyla yıkamak tehlikeli.
Ilık suyla duş aldırmak her zaman ateşli bebeği rahatlatır.Gecmis olsun bu arada insaah hafif atlatırsınız .