Elifsultan Merhaba ,14 gunluk bebegim var.yataga koydugumda agliyor . Surekli emmek istiyor doydugunu nasil anlarim . Fazla gelirse diye korkuyorum.
Buglemecrinim Elifsultan ne kadar meme verirsen ver doymaz tatlım çünkü daha çok küçük anlamıyor doydugunu sen belirliyorsun ne kadar zamanla arayla verdiğini o hep senin memende uyumak emmek ister bütün bebekler aynıdır.
Berken Elifsultan emme reflexi var doyduğunu anlamıyor sizin kokunuzu istiyor sürekli emmesi normal emzirin sütünüzde artar.4,5 defa çişli bez alıyorsanız doyuyordur
Aysql Elifsultan https://www.instagram.com/p/BsZ37g6n1GO/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1cr4okxxdc2eb Burdan bakabilirsin canım benim bebeğimde 15 günlük sarılık YoK şükür ama takipteyiz hemşirelere sordum emzirme sıklığını 2-3 saatte bi uyandırıp emzirin yetmezse arkasına mama ya da kendi sütünüzü sağıp verin biz küvözde kalan çocukları Böyle besliyoruz dedi. Sen önce bi saatte bi emzirmeyi dene bakalım nasıl olacak
Ervam Kilo alımından doyduğunu anlayabilirsiniz. Ve anne sütü obez yapmaz doyduktan sonra da emmek istşyorsa istediği kadar emzirin hiçbir zararı olmaz aksine sütünüz artar emdikçr . Hemşirelere falan da kulak asmayın bence her bebeğin fıtratı farklıdır istediği kadr emsin zararı yok faydası var. Süreyi siz değil bebek belirlesein