annediyeabartmayin Kızlar yardımm artık geceleri saat başı bazen yarım saatte bir kalkmaktan perişan oldum. Gündüz çocuğuma harcayacak enerjim kalmıyor. Gündüz uykusu da zaten 30 dk oluyor. Gece beslenmesini kesmek istiyorum 😣🤷♀️
Eselnef annediyeabartmayin benim kızım 13 aylık ben yeni kesicem. 1 kez besliyorum zaten. 1 yasından sonra gece beslenmesine ihtiyaç duymuyorlar diye biliyorum…
Eselnef annediyeabartmayin bence siz de 1-2 kez besleyin gece. Diğer kalkmalarında beslemeden geri uyutun
annediyeabartmayin Mom93 gece çok sık kalkıyor sürekli memede dedim o da artık tüm gece uyuyabilir dedi. Gelişimi iyi şükür
Baloglum93 annediyeabartmayin her kalktığında emzirmek zorunda değilsin emziğini ver geri uykuya dalar o
Mom93 annediyeabartmayin komple kesilmese de dediğiniz gibi 4-5 saat kesintisiz uyusa güzel olurdu benim oğlum 5 ay 7 günlük hala iki saate bir uyanıyor tamamen alışkanlık ve asla geri emmeden uykuya dönmüyor
annediyeabartmayin Eselnef benin oğlum sürekli uyanıyor emiyor yarım saat sonra tekrar uyanıyor ben acıktığı için uyandığını düşünmüyorum
Eselnef annediyeabartmayin yok o zaman acıktıgı icin uyanmıyodur tabiki. O yarım saat sonra uyandıgında uyutmaya calısın
annediyeabartmayin Eselnef emzik alıyor oğlum gündğz uykusunda emzikle uyuyor. Gece uyanduğında emzik verşp pışpışlıyorum ama daha çok ağlıyor bende meme veriyorum. Acaba susamış olabilir mi su vermeli miyim.
Eselnef annediyeabartmayin suyu da deneyebilirsniz tabi. Su ictikten sonra uyanırsa uyutmayı deneyin tekrar ben uyku konusunda coook çekmiş bir anneyim. Hamdolsun güzel sona ulaştık ama çok uğraştım 13 aylıgız
SeymaBeyza Benim kizimda gece kalkiyor ve dun gece biz saat 1 e kadar esimle bebek salladik.Uyumak istemiyor.Zirt pirt ta kalkip emdi.Perisan olduk.Ne yapacagiz bilmem.
SeymaBeyza annediyeabartmayin 9 ay 23 gunluk. 10 aylik olmak uzere. Bizim kizin uyku duzeni yok belki ondandir.Aksama dogru uyumak istiyor bir kac gundur.Sonra uyanip oyun oynuyor.Gunde 1 defa gunduz uyutsam daha iyi olacak sanirim.😴
annediyeabartmayin Eselnef sağol canım bizde gündğz uykusu da çok az bende 1.75 boy 45 kilo kaldım ya yetişemiyorum artık bitkin düşüyorum. Onun içinde en sağlıklısı olsun istiyorum