Bayanlar hayırlı günler.
Çözemediğim bir sorun var bir akıl verin bana.
kızım her öğününde az da olsa çok da olsa keyfine göre yer. 9 ayda diş çıkarken bi on gün kadar hiç yemek istemedi bende yesin diye kucağımda dışarıyı izleterek bişeylerle oyalayarak yemesini sağladım. Diş dönemi geçti ama ben yemek yedireceğim zaman mama sandalyesinde 2-3 kaşık yiyor sonra şımarıyo hep kucakta yenek istiyor. Artık büyüdü ve zor taşıyorum tek kolla yedir tek kolla taşı. Özellikle kahvaltı ve öğle yemeklerinde bu sıkıntı. Kahvaltıyı bi sevmiyo gibi zaten. Annem ya da başkası yedirirse sandalyesinde yiyor. Bende ağzını açmıyor imkanı yok. Bu durumu nasıl aşabilirim? Kendim ettim kendim buldum resmen 🤦🏻♀️