husnaaaa Arkadaşlar nasıl vakit geçiriyorsunuz yenidoğanlarla? Emerken ve mama yerken susuyor sadece hep bi mizlanma kendini kasma ağlama 😫😫😫😫😫 çözüm yok biliyorum sadece zaman yine de dertleşmek istedim
Nunush husnaaaa bizdede gunduzler uyuyur aksamlar mesayi basliyor miz mizlaniyor qazi oluyor buyuk ihtimalle onun icinde ilac kullaniyorum