Bebeğim emmek istemiyor vücudunu geriye itiyor sadece bağırıyor gözleri kapalı şekilde yatırıyorum vuudunu kasıyor geriye atıyor yatmak istemiyor o şekilde vucudu kasık bağırıyorayakta gezdirsem de ağlıyor ne yaptıysam sakınlamiyo Rota aşımızın 2. Dozunu olduk 1 hafta önce o yüzden mi durmuyor olabilir hiç bu ayına kadar böyle olmamıştı