Haticenur9806 Bebeğim üç Aylık malum kış geliyor hasta olmasından korkuyorum. Kaç kat ve nasıl giydirmeliyim tecrübeli anneler destek lütfen
Yerfistigininannesi Haticenur9806 Kastamonu da yaşıyorum bizim ev biraz serin oldu bende alta askılı üstüne uzun kollu alta da pijamasini altını giydiriyorum mutlaka bı çorap iyi gibi şimdilik
serebro 5 aylık oğlum var Edirnede yaşıyorum zıbın üstüne uzun kollu alt üst eşofman 2 çift çorap giydiriyorum evim soğuk oluyor bende çok korkuyorum hava değişiminde hasta olacak diye bazen penye yelek giydiriyorum