[silindi] Kızlar bugün 1 haftalık olduk dün doktorumuz muayenede mama yı kes bakalım senin süt mü kilo yapmış mama mı dedi tamam dedim eve geldik yıkadım oğlumu 2 saat uyudu saat 8 e geldi uyandı bir daha da yatış o yatış Bi meme Bi mama sürekli meme de durmak istiyor yatağa koyunca kızıyor.sizce ne istiyor ben anlamadım gazı da yok
3melek1anne [silindi] hayırlı olsun bebeğiniz sizcede çok normal değil mi sürekli emmek istemesi sizin kucağınızda olması zaten bu anı beklemiyor muydunuz şimdi niye bu şikayet 1 haftalık bebeğin kalkıp oyun oynamak isteyecek hali yok anneyi isticek tabiki onun kokusunu güvenini isteyecek sizde bebeğinizi bundan mahrum etmeyin sonra bu çocuk emmiyo beni istemiyor diye post açarsınız
SBBGurLek [silindi] sen sıksık emzir Sarılık tutmasın riskli hafta çünkü Birde yeni doğan bebekler için büyükler derki sen kendi etrafında dönene kadar acıkır 1 aydan sonra azalır emmek istemesi gayet normal biraz büyüyünce emmiyor diye üzülürsün
Mervekr18 İlk zamanlar bebek annesinin kokusunu ister ve kendini sürekli güvende hissetmek istediği için emmek istermiş . Ben ikinciyi ayımıza kadar zorluk çektim 45 dakika da meme de kaldığını hatırlıyorum. 🥰
Ates00 Benim bebeğim 2,5 aylık o bile memede durmak istiyor,doyduktan sonra memede uyumak istiyor😌 bebeğiniz çok küçük ve bu çok normal onun için en önemli,güvenli olan sizsiniz♥️
hanbeyinannesi bence sütünüz yetiyorsa mama hiç vermeyin. yorulsanizda o istediği sürece memeyi verin. ilk bi bucuk aya kadar bebekler hep emmek ister annelerinin kucagini kokusunu ister bu cok yorucu olabilir ama bebeginiz icin cok iyi ona o güveni o sicakligi verin. aranızdaki bağda bi okadar güçlenecektir.
Bubu Emmek isteyecek ve sen sanacaksın ki sonsuza dek böyle olacak alışacak. Etrafndakiler memeye alıştı bu cocuk falan diyecek. Hepsini unut emmek iletişim ve rahatlaöa şekli emsin her istedgnde olmadı emzik alıştırmaya calıs alışmazsa da emzir bebegin ne zaman isterse bennim bebegim emzige alısmamastı emziriodm sürekli derken 2aylk oldgnda birden 20dkkdan fazla emmedi simdi 8-9dk anca 3 aylıgız gececek merak etme emzir🤗
Krm Ay benimki 1 aylık oldu hala aynı dün gece abartmiyorum iki saat aralıksız emdi. Keyif yapıyor ya. Artık emme isini abartinca mide almıyor daha fazla bu kez yanağını dayiyor öyle duruyor boncuk boncuk bakarak çok komik resmen memeye aşık 😁🙈 bende ne kol bel omuz kaldı yalnız ama yapacak bir şey yok onlar doysun yesin sağlıklı olsun da memeler onlara kurban 😎
Sevdasoylu Yeni doğduklarında öyle oluyorlar, bende günün yarısından fazlasını emzirerek geçiriyordum şimdi azaldı ama yinede akşamları emdikten sonra kucağımda uyumak istiyor 😄 bol bol emzirin sütünüzde artar
Oziezo 2 aylık olduk hala koala gibi yapışık Geziyoruz 24 saat emiyor nerdeyse uykusuda yok kucağımda uyuyor yatağa koyduğumda uyanıyor ilk 3 ay oral dönemmiş ben iş yapamıyorum yemek dahi yiyemiyorum belli bir zamandan sonra geçecek simdi öp kokla tadını cıkar bence
[silindi] Oziezo onlar iyi olsun da varsın aç kalalım uykusuz olalım değil li annelik böyle kutsal işte 💜🙆♀️
[silindi] SBBGurLek sarılığımız çok hafif vardı dün 5 e düşmüş değeri doktorumuz tehlike geçti emzirmeye devam dedi. En geç saatte 1 meme istiyordu ama dünden beri bu 15 dakikaya indi sabahtan beri eski düzenine döndü demek ki anlık bir şeydi bu sağolun tavsiyeniz için