Bebeğimi bir aydır Bebelac Gold nutricare veriyorum son 2 seferleri aldığım ama ilk yaptığın zaman mamanın tadı çok güzel ama kutusu açıldıktan 1 gün sonra mamanın tadı çok kötü bozuluyor her yapımda mamanın tadına bakıyorum gayet içilir mama ama sonraki gün yaptığımda mamanın tadı çok kötü için emiyor ve benim geçerken sürü atana eksiltiyor neden böyle oluyor anlamıyorum hava çok mu sıcak acaba bozuluyor mu mama buzdolabına mı koysam