Ecrinada yatarken uzun kollu zıbın üzerine bir takıl giydiriyorum, gündüzleri uzun kollu zıbın altına da giydiriyorum üzerini mutlaka örtüyorum canım süt için dereotu yoğurt, bulgur pilavı, bol bol su (anne sütünün yüzde 80i suymuş bu yüzden suya çok önem veriyorum) arada bi tahin helvası ve bebeğe gaz yapmasın diye de mümkün olduğunca rezene içiyorum. 11. Günümüzde göbek bağı düştü üç gün sonra annem tuzladı. Koltuk altına apış arasına azar azar tuz sürdü ardından hemen yıkadı. 20/40 ını da geçen gün yaptık 20 tane küçük taş bir tane bozuk para bir de çeyrek altın koyduk su dolu safasının içine, bebeği yıkadıktan sonra safayı en son bebeğin başından aşagıya döktük ne kadar doğru bilmem ama âdet âdettir :)