Guls Merhaba anneler 😍 2.5 aylık oğlumda kansızlık çıktı. Doktor sidefer verdi ama içerisinde kimyasal olduğunu duyunca damlaya devam etmedim. Doktora tekrar kan damlası önerisi istedim. O da ferrum Hausmann dedi. Bunu kullanan var mı? Varsa Memnun musunuz ?
Minnosunannesi Guls sidefer ferrumdan daha iyi . İçinde kimyasaldan ziyade e tipi koruyucular var buda çok normal ve düşük seviyede
Pharmacistmom Purferro en iyisi. Ferrum en kötüsü. Sidefer eh. Içerik olarak çok inceledik eczacı olarak.
Zeynopd Pharmacistmom doktorumuzda bize purderro yazdı fakat eczane isim değişikliğinden dolayı toplatıldı demiş. Sidefer vermiş. Onda da 4-10 yaş arası cocukların kullanımını uygundur yazıyor. ferrum aldım en son. Eczacı mı yanlış yönlendirdi bizi şimdi 🤔