Gecmis olsun canim ben korona atlattim. Ancak bir hafta hastanede yattim, sonrasinda 14 gun karantina ancak bebegime hic yaklasmadim. Emen bir bebekti bensiz asla uyumazdi. Ancak ailem bir sekilde halletti. Doktor bana emzirebilirsin cift eldiven ve maskeyle dedi ancak ben yaklasmaya cesaret edemedim. Hatta karantina bitiminden sonra da yaklasik bir hafta maske ile yaklastim, ama buradaki posttan okudugum kadariyla arkadaslar emzirmisler.