Karpuzreceli 5. Aylıktan sesleniyorum, gözümüz oldukça korkmuştu 4. Ay sendromundan, okuduklarım, burada yaşadıklarını anlatan anneler, etrafımda deneyimleyen arkadaşlarım.. herkes bu problemli aydan bir şekilde müzdaripti. Gözünüzü hiç korkutmayın her bebek gerçekten bir değilmiş, biz çok normal geçirdik bu ayı. Uyku gerilemesi beni en korlutan şeydi ama toplasan 4-5 gün problemli gece yaşadık. Onun haricinde kendi düzeninde devam etti. Beslenmesi canımı sıkıyordu biraz, 5 dk emiyordu bırakıyordu ve saat başı istemeye başlamıştı. Doktorumuza gittik hemen, bu aydaki bebekler artık 3 saatte bir emmeli, ve kuvvetlendikleri için 5 dakikada memenin %80″ini boşaltırlar aslında az emmiyor merak etme dedi. İlk iki gün tepki gösterir 3 saate ama sonra sen de bebekte çok rahatlayacaksınız demişti. Gerçekten ertesi gün hemen uyum sağladı ve ben de bebekte çok rahat ettik gün içinde artık.
Her çocuk, her deneyim kendine özgü gerçekten. Bu yüzden illa sancılı geçireceğiz bu ayı diye düşünmeyin.