D-ada kilo sevmiyor ama zaten yürümeye başlayınca kilo alımı duruyor benim kızım doğum kilosunun 5 katına çıkmıştı 1 yaş aşısında şuan 3 yaşında 2 sene 2 buçuk kilo aldı o kadar hareketli ki bir o kadarda çok yiyor ama almıyor eğer hareketsiz olsaydı o kadar yemeye daha çok kilo alırdı oğlumda öyle dediğim gibi 7 ayında 10200 du kilosu şuan bütün sıralamaları yapıyor tek yürümesi kaldı hareketlerini kisitlamadigi sürece kilo önemli dedil zaten almıyorlar yürümeye baslayinca