Eslinamom doktor tavsiyesi ile aç bırakmıştım bir gün. Bir gün bile sürmedi 10 12 saat sonra falan meye başlamıştı. Tam 4 aylıktı emmeye başladığında düşünün. Tabi sizin bebeginiz şuan bunun için çok küçük. Sarilik riski hala mevcut. Kaşık ve ya enjektör ile beslenmenizi öneririm. Ve her fırsatta göğsünüzü sabırla teklif etmenizi. Allah kolaylık versin.