Minnosunannesi gozdeninbulutu damla fln hiçbir işe yaramıyor galctago bestlak herşeyi denedim . Tek iyi gelen şey solgar beast vitamin tablet
Selinzeynep gozdeninbulutu Bana doktor galactago verdi onu kullanıyorum Aynı zamanda. Motilium diye bi ilaç var hap Normalde mide ilacı ama yan etkisi süt yapıyor onu kulanıyorum prolaktini Yükseltiyormuş gene çocuk doktorum vermişti.Faydasını görüyorum aynı zamanda bağırsakları da çalıştırıyor☺️
gozdeninbulutu Sengulll onu ilk defa duydum benim sütüm az var mama takviyesi yapıyorum mama vermek istemiyorum artık 6 buçuk aylığız canım
ikos58 Ben galactago kullandım pek etkisi olmadı. Humana çaylar ve promalt da bir hayli içtim oda hiç fayda etmedi. 1 haftadır lactamil içiyorum günde 2 kez hiç sütüm yoktu şimdi farkedilir bir artış var
ikos58 gozdeninbulutu canım eczaneden alıyorum 16₺ ama migrosta da gördüm dün 10₺ normal çocuk mama kutusu gibi karton kutu
Ebruegemen Selinzeynep ama bunun prospektügünü okudunuz mu bende kullanayım dedim ama kararsız kaldım zararı yok mu bebeğe