masalcianne 3 aydır kırık bir dişle geziyorum.
Pandemiden dolayı diş hastaneleri kanal tedavisi, dolgu yapmıyor. Diş hastanesinde çalışan komşumuza yalvardım resmen bi şekilde beni araya alsınlar, duramıyorum diye ama yok. 3 aydır 3 günde bir parol içiyorum resmen. Artık bağımlısı oldum parolün. İşin tuhaf yanı artık dişimde ağrı azalmaya başladı. Sinirler kendi kendine ölüyor sanırım.🤦🏻♀️